Usługi transportu paczek na terenie Polski dla sklepu mobibest.pl świadczą przewoźnicy, którzy dostępni są do wyboru po dodaniu produktu przez Klienta do koszyka.

Wysyłka paczek poza teren Polski wymaga telefonicznego lub mailowego uzgodnienia z pracownikami Sklepu.

Produkt znajduje się w stanie idealnym. Produkt do transportu zostaje zabezpieczony i umieszczony w opakowaniu.

PRZEDPŁATA

15 zł od 0 - 500,00 zł

0,00zł powyżej 500,00 zł


POBRANIOWA

19 zł od 0 - 500,00 zł

0,00zł powyżej 500,00 zł

Czas realizacji zamówienia

Zazwyczaj realizujemy zamówienia do 72h. 

Czas realizacji zamówienia to czas, który upływa od potwierdzenia zamówienia przez sklep do chwili wysłania przesyłki do klienta, przy czym uwzględniane są tylko dni robocze.

W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas księgowania wpłaty.

Czas od potwierdzenia zamówienia

Czas od odebrania przesyłki przez kuriera

Czas realizacji zamówienia + dostawa

Dokładną godzinę dostarczenia przesyłki Nabywca może uzyskać dzwoniąc na infolinię firmy kurierskiej. Wystarczy podać numer przesyłki znajdujący się w potwierdzeniu e-mail.

Transport paczki

Realizacja paczek: Paczki kurierskie są realizowane zgodnie z regulaminem przewoźników świadczących usługi dla sklepu mobibest.pl

Numer listu przewozowego: Wysyłany jest na adres e-mail Klienta, który został podany w procesie składania zamówienia. W przypadku braku adresu/błędnego adresu, należy skontaktować się z naszą firmą. 

Czas dostawy: Wszystkie przesyłki dostarczane są w terminie, który określa dany przewoźnik. Regulaminy dostępne są na stronach internetowych przewoźników świadczących usługi dla mobibest.pl

Zmiana adresu doręczenia: Wszelkie zmiany mogą powodować opóźnienia w dostawie Towaru, a ich dokonanie należy ustalić z wybranym przewoźnikiem.

Sprawdzenie statusu przesyłki

Jeśli Klient podał w procesie składania zamówienia adres e-mail, przewoźnik powinien poinformować Klienta o statusie jego przesyłki drogą elektroniczną. 

Paczka nie dochodzi - co robić?

Sprawdź status paczki, a następnie skontaktuj się z wybranym przewoźnikiem w celu uzyskania szczegółowych informacji.

Odbiór przesyłki

Po przyjeździe kuriera prosimy:

  • sprawdzić, w jego obecności, stan zewnętrzny przesyłki,
  • pokwitować i opłacić przesyłkę (w przypadku, gdy nie była ona opłacona wcześniej przelewem),
  • rozpakować i sprawdzić stan oraz kompletację zawartości.

Przy odbiorze prosimy szczegółowo obejrzeć przesyłkę. Jeżeli nosi ona znamiona uszkodzeń lub znamiona świadczące o ingerencji osób trzecich, to należy koniecznie otworzyć paczkę przy pracowniku firmy kurierskiej. Jeśli zawartość paczki będzie uszkodzona, należy spisać protokół, w którym będzie określony stan przesyłki oraz możliwe okoliczności powstania szkody. Protokół będzie później podstawą do reklamacji usługi transportu u przewoźnika.


Potrzebujemy Twojej zgody na dopasowanie treści do Twojego zachowania. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności.

Używamy cookies oraz innych, podobnych technologii w celach świadczenia usług, wyświetlania reklam i statystyk dot. wizyt w naszym sklepie. Ustawienia dot. cookies możesz zmienić w ustawieniach przeglądarki

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć